Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića. Naučite više.
prAna

prAna moderna i održiva odjeća
Njihova misija je promovirati zdrav, aktivan, slobodan život. Oni stvaraju svestranu, modernu i održivu odjeću i dodatke koje možete nositi za svaku prigodu, bilo koju avanturu, svaki dan. Dizajni su plod vlastitih iskustava – aktivnih jogija, penjača i svjetskih putnika koji svojim znanjem čine odjeću lijepom, ali izdržljivom.
Njihov stil je klasičan s modernim materijalima i s minimalnim utjecajem na okoliš. Njihova inspiracija i klijenti su sportaši svjetske klase – Chris Sharma (s njima od početka) i jogiji poput npr. Shiva Rea. Društveno su odgovorni i održivi proizvođači (nositelji certifikata Fair trade, recikliraju vunu, postupaju odgovorno s perjem…).
Priča prAne
prAna, stara sanskrtska riječ za disanje, život i vitalnost duha. prAna je moć, energija, temelj živog svijeta, životna energija koja ispunjava svemir. Sve što postoji impregnirano je prAnom.
Povijest prAna odjeće, koja dobro služi u penjanju i jogi, datira iz 1992. godine. Pokazalo se da odjeća dobro funkcionira i na drugim područjima. I tako je počelo; odjeća koja detaljno služi tijelu u sportskim aktivnostima, te prije i poslije.
Dodatna vrijednost prAna odjeće je briga za okoliš i ljude, izrađuje se sa strašću, s ljubavlju, sjajnog je dizajna...
Prva prAna odjeća napravljena je u garaži i poslana kupcima u otpadnim kutijama od voća iz lokalne trgovine. Za etikete su koristili stari novinski papir, dodali eterična ulja, a potom su s nožima za picu izrezali etikete. Prvi zaposlenik spavao je na podignutom krevetu, koji se tijekom dana pretvarao u radni stol. Toliko i još neopisivo više ljubavi, strasti, želje i nade je uloženo i još uvijek se ulaže u prAnu.
prAna već dva i pol desetljeća ulaže svoju energiju, snagu, novac i srce u održivi razvoj.
Organski pamuk
Veliku važnost pridaju korištenju organskih materijala, čistim proizvodnim procesima, poštenom odnosu prema ljudima...
Činjenica da je 84% pamuka u njihovoj cijeloj liniji organski nije iznenađenje, ali je vrijedno oponašanja i divljenja.
Pogledajte video, a zatim nam pomozite povećati potražnju za održivijom odjećom. Podijelite video i proširite svijest o poštenoj i čistoj praksi proizvođača. Moguće je!
Što se od tada promijenilo?
Ne puno i u isto vrijeme jako puno! Brend prAna se razvijao i rastao, ali većina “prvih” zaposlenika je još uvijek prisutna. Surađuju i rade s istomišljenicima, održavaju i stvaraju pozitivne promjene koje služe istoj svrsi kao i u stara vremena, samo uz male suvremene korekcije. Potiču i podržavaju korištenje organskog pamuka, poštenu trgovinu, energiju vjetra i još mnogo toga...
prAna ambasadori, sportski penjač Chris Sharma i jogi Shiva Rea prisutni su u prAni još od samog početka, kao i mnogi drugi. Oni i naravno prAnini kupci pomažu u cijeloj priči. Zbog takvih strasti, osnivač Beaver Theodosakis i dalje odgovara na pisma klijenata.
Gledajući unatrag, naziv prAna je točan. Ako gledamo naprijed u budućnost, ispravno je jer oni teže promjenama, raduju se budućnosti.
To je priča o prAni! Nadamo se da vam se sviđaju proizvodi. Radujemo se svim vašim porukama, mišljenjima, kritikama i povratnim informacijama o tome kako vam pojedini proizvodi služe.